A logokészítő program vagy más néven logótervező program már elérhető a logo2go logówebáruházunkban. De lássuk, mi is a különbség a logó generátor és a logótervező program között!
A logótervezés ára igen széles skálán mozog. Készülhet egyetlen fillér ráfordítás nélkül, de akár milliókat is lehet rá költeni. Te tudod, hogy mennyibe kerül egy logó a logo2go webáruházban?
Egy profi névjegykártya az első számú vizuális fegyvered a biztos üzletkötéshez. A névjegykártya a vállalkozás kisarculatának egyik alapeleme. Nézzük, miért fontos a vállalkozásodra szabott névjegykártya megtervezése!
Összegyűjtöttünk Neked egy tucat ingyenesen elérhető gótikus betűtípust. És bár a modern tervezés során a gót betűk felhasználási területe nem túl széles, mégis érdemes végignézni őket.
Gyere nézd meg, mely betűtípusok keverhetők össze egymással. Ezzel is Neked szeretnénk segítséget adni abban, hogy a logo2go logówebáruházban megtervezett logód tényleg profi legyen!
Tipográfiai témájú cikkünk első részében a napjainkban leggyakrabban használt, nyomtatott betűtípuscsoportokat, azon belül is az első öt stílus jellegzetességeit és felhasználási területeit ismertettük. Ebben a részben a másik öt csoportot mutatjuk be.
A betűtípusokkal való ismerkedést kezdhetnénk az írás kialakulásánál, de a téma olyan bőséges, hogy egy egész könyvet megtölthetnénk vele. Amiről ebben a kétrészes cikkben szó lesz, az a napjainkban leggyakrabban használt, nyomtatott betűtípusok csoportosítása, jellegzetességeinek bemutatása.
A Tudtad-e cikkeinkben rövid, frappáns érdekességeket találsz például a British Petrol logójáról, az aranymetszésről, a Coca-Cola és a Renault logójáról, valamint a könyvnyomtatásról és Picassóról is.
A luxus világmárkákról szóló cikkünk első részében többek között a Cartier, a Coach és a Chanel logóját mutattuk be, és a Top10-ben helyet foglaló cégek logótörténetéről is olvashattatok. A folytatásban pedig nézzük, hogy a legek (vagy ha úgy tetszik, a Top5 világmárka) milyen arculattal hódította meg a vásárlókat.
Te is elképzeltél már a kezedben egy eredeti Louis Vuitton táskát? Vagy nézegetted már sóvárogva a menő üzletemberek Rolex karóráit? Vajon Marilyn Monroe miért pont a Chanelt választotta? És vajon mitől lesz egy cipő ára sok-sok nullával több? Mert rajta van az a bizonyos logó.
A Forma-1-et lehet szeretni és utálni, de egy biztos, a versenysorozat hátterében nagyon komoly márkaépítési munka zajlik. Most mindezt szűkítsük le arra a nagyszámú hivatalos logóra, amellyel nap mint nap találkozhatnak a rajongók.
Miért lesz a nyomtatott szórólap olyan színű, amilyennek a monitoron látjuk? Itt megtudhatod mit kell tudni a Pantone színskáláról, ki fejlesztette ki a színrrendszert és miért lehet ez fontos számodra.
Nap mint nap fotók százaival találkozunk az interneten, szórólapokon, újságokban, vagy közlekedés közben a plakátokon.
Aki látott már nyomtatott anyagban pixeles képet, annak talán nem kell elmagyaráznunk, hogy ez mennyire ronthatja a cége arculatát.
A színek, habár a valóságban nem is létezenk, mégis körülvesznek, velünk élnek, és tudat alatt befolyásolnak minket minden pillanatban, minden érzésünkban és döntésünkben. A színek azok amik minden ember számára mondanak valamit és jelentéssel bírnak.
Így született és fejlődött a Coca-Cola logója! Egy patikus és egy könyvelő. Ez a két ember indította útjára a 19. század végén a mai világ talán legismertebb márkáját. Ki gondolná, hogy nem csupán a név, de a híres logó hátterében is ők állnak?
Márkahitelesség - elcsépelt frázis? Mit üzen egy márkanév a piac különböző fogyasztói csporotjai számára? Hogyan válik hitelessé a szemünkben egy márka? De mit is jelent a szó: márkahitelesség?
Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Nem tudsz milliókat költeni reklámkampányokra? Építeni szeretnéd vevőid bizalmát vállalkozásod vagy terméked iránt? Akkor neked is kell egy cégarculat!
Megpróbáltuk összefoglalni a cégarculat, és a kapcsolódó fontosabb alapfogalmak jelentését. Nem lehet mindenki egyszerre az összes szakma specialistája, de az alapokkal jó, ha tisztában vagy.
Milyen típusú logók léteznek és mire figyelj, ha új logót tervezel? Ebben a bejegyzésben egy rövid összefoglalást készítettünk a logók tervezése során felmerülő, elsősorban technikai jellegű kérdésekről.
Bizonytalan vagy, mert nem tudod, melyik logó illene legjobban a tevékenységedhez? Töltsd ki az alábbi űrlapot, és LogóRobi egy munkanapon belül javaslatot küld számodra!