A logokészítő program vagy más néven logótervező program már elérhető a logo2go logówebáruházunkban. De lássuk, mi is a különbség a logó generátor és a logótervező program között!
A logótervezés ára igen széles skálán mozog. Készülhet egyetlen fillér ráfordítás nélkül, de akár milliókat is lehet rá költeni. Te tudod, hogy mennyibe kerül egy logó a logo2go webáruházban?
Egy profi névjegykártya az első számú vizuális fegyvered a biztos üzletkötéshez. A névjegykártya a vállalkozás kisarculatának egyik alapeleme. Nézzük, miért fontos a vállalkozásodra szabott névjegykártya megtervezése!
Összegyűjtöttünk Neked egy tucat ingyenesen elérhető gótikus betűtípust. És bár a modern tervezés során a gót betűk felhasználási területe nem túl széles, mégis érdemes végignézni őket.
Gyere nézd meg, mely betűtípusok keverhetők össze egymással. Ezzel is Neked szeretnénk segítséget adni abban, hogy a logo2go logówebáruházban megtervezett logód tényleg profi legyen!
Tipográfiai témájú cikkünk első részében a napjainkban leggyakrabban használt, nyomtatott betűtípuscsoportokat, azon belül is az első öt stílus jellegzetességeit és felhasználási területeit ismertettük. Ebben a részben a másik öt csoportot mutatjuk be.
A betűtípusokkal való ismerkedést kezdhetnénk az írás kialakulásánál, de a téma olyan bőséges, hogy egy egész könyvet megtölthetnénk vele. Amiről ebben a kétrészes cikkben szó lesz, az a napjainkban leggyakrabban használt, nyomtatott betűtípusok csoportosítása, jellegzetességeinek bemutatása.
A Tudtad-e cikkeinkben rövid, frappáns érdekességeket találsz például a British Petrol logójáról, az aranymetszésről, a Coca-Cola és a Renault logójáról, valamint a könyvnyomtatásról és Picassóról is.
A luxus világmárkákról szóló cikkünk első részében többek között a Cartier, a Coach és a Chanel logóját mutattuk be, és a Top10-ben helyet foglaló cégek logótörténetéről is olvashattatok. A folytatásban pedig nézzük, hogy a legek (vagy ha úgy tetszik, a Top5 világmárka) milyen arculattal hódította meg a vásárlókat.
Te is elképzeltél már a kezedben egy eredeti Louis Vuitton táskát? Vagy nézegetted már sóvárogva a menő üzletemberek Rolex karóráit? Vajon Marilyn Monroe miért pont a Chanelt választotta? És vajon mitől lesz egy cipő ára sok-sok nullával több? Mert rajta van az a bizonyos logó.
A Forma-1-et lehet szeretni és utálni, de egy biztos, a versenysorozat hátterében nagyon komoly márkaépítési munka zajlik. Most mindezt szűkítsük le arra a nagyszámú hivatalos logóra, amellyel nap mint nap találkozhatnak a rajongók.
Miért lesz a nyomtatott szórólap olyan színű, amilyennek a monitoron látjuk? Itt megtudhatod mit kell tudni a Pantone színskáláról, ki fejlesztette ki a színrrendszert és miért lehet ez fontos számodra.
Nap mint nap fotók százaival találkozunk az interneten, szórólapokon, újságokban, vagy közlekedés közben a plakátokon.
Aki látott már nyomtatott anyagban pixeles képet, annak talán nem kell elmagyaráznunk, hogy ez mennyire ronthatja a cége arculatát.
A színek, habár a valóságban nem is létezenk, mégis körülvesznek, velünk élnek, és tudat alatt befolyásolnak minket minden pillanatban, minden érzésünkban és döntésünkben. A színek azok amik minden ember számára mondanak valamit és jelentéssel bírnak.
Így született és fejlődött a Coca-Cola logója! Egy patikus és egy könyvelő. Ez a két ember indította útjára a 19. század végén a mai világ talán legismertebb márkáját. Ki gondolná, hogy nem csupán a név, de a híres logó hátterében is ők állnak?
Márkahitelesség - elcsépelt frázis? Mit üzen egy márkanév a piac különböző fogyasztói csporotjai számára? Hogyan válik hitelessé a szemünkben egy márka? De mit is jelent a szó: márkahitelesség?
Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Nem tudsz milliókat költeni reklámkampányokra? Építeni szeretnéd vevőid bizalmát vállalkozásod vagy terméked iránt? Akkor neked is kell egy cégarculat!
Bizonytalan vagy, mert nem tudod, melyik logó illene legjobban a tevékenységedhez? Töltsd ki az alábbi űrlapot, és LogóRobi egy munkanapon belül javaslatot küld számodra!